לימור כהן-שמר, רכזת רשות ההסתדרות לצרכנות במרחב חיפה, מספרת:

צרכן רכש אזניות שחייה ברשת מגה ספורט, בסניף תל חנן-נשר, יחד עם אחריות לשנה. לאחר הרכישה, התגלו תקלות באזניות. שלוש פעמים פנה הצרכן לחנות לאחר הרכישה, בכל שלושת הפעמים האזניות הוחלפו לחדשות, אך ללא הועיל.

לאחר הפעם השלישית הצרכן ביקש להחזיר את המוצר ולקבל את עלותו בחזרה, אך נענה בשלילה. לאחר מכן פנה הצרכן לשירות הלקוחות של החברה, שם נאמר לו כי אין אפשרות לקבל החזר כספי אלא רק זיכוי. הלקוח טען ששאר המוצרים בחנות לא תואמים את גילו והתעקש לקבל החזר.

בעקבות הדברים האלה, הלקוח פנה אלינו. אני פניתי טלפונית לחנות. בשיחה עם מנהל החנות, ניסיתי למצוא פתרון לשביעות רצונו של הצרכן. מנהל החנות ביקש ממני לשלוח לו בפקס את הבקשה להחזר. בסופו של דבר, הוסכם כי הלקוח יקבל את מלוא ההחזר הכספי, ואכן, הלקוח קיבל את מלוא ההחזר הכספי בגין המוצר.