בימים אלה נכנס לתוקפו תיקון לחוק הגנת הצרכן שעניינו עיסקה לתקופה קצובה .עד לכניסתו לתוקף של התיקון לחוק ,עוסקים כגון חברות הטלפונים ,הכבלים והלווין הבטיחו לצרכנים בעת ביצוע העיסקה תנאים מסויימים בעיסקה שעיקרם הנחה או הטבה אחרת שתינתן לצרכן בבצוע העיסקה .ההטבה היתה כרוכה בתנאי שלפיו הצרכן יהיה קשור בחוזה לתקופה מסויימת ,מוגדרת או לא מוגדרת .פעמים רבות ,צרכן מסכים להתקשר עם עוסק בעיסקה לתקופה מוגבלת ,והוא אינו מודע לכך שהחוזה כולל הוראה שלפיה ההתקשרות תוארך אוטומטית בתום התקופה שהוגבלה.

מטבע הדברים ,רובם של הצרכנים אינם מנהלים מעקב אחר מועד פקיעת החוזה או מועד סיום ההטבה שבשלה התקשרו בעיסקה .במקרה כזה העוסק ממשיך לחייב את הצרכן בתשלומים שבם לצערנו ברוב המקרים גבוהים מהסכומים שבהם התחייב הצרכן בעת ביצוע העיסקה.
כדי למנוע תופעות כאלה תוקן החוק כך שקיימת היום חובה על העוסק להודיע לצרכן את המועד בו תסתיים התחייבותו לפי החוזה או מועד ההטבה עם העוסק.

בתיקון נקבע עוד כי לא תהיה הארכה אוטומטית של החוזה בין העוסק לצרכן ,והעוסק חייב העוסק להודיע לצרכן לפחות 60 ימים שלפני מועד סיום העיסקה על מועד סיום העיסקה או ההתחייבות שנטל על עצמו 06 לצרכן לפחות הצרכן . 

בחוק נקבעו גם צורת ההודעות לצרכן בחשבונית ,קבלה הודעות תשלום הנשלחות לצרכן .כן נקבע בתיקון כי לתנאי בחוזה הקובע כי ההתקשרות בין הצדדים תימשך לאחר מועד סיום העיסקה לא יהיה לה תוקף. התוקף יוארך בהודעה מפורשת של הצרכן.