חיה ברקוביץ, רכזת רשות ההסתדרות לצרכנות במרחב עמקים צפוני, מספרת:

צרכן הזמין דרך אתר אינטרנט ישראלי נופש בבית מלון בוונציה, איטליה. לאחר בדיקה התברר שבית המלון בית המלון אינו נגיש, המעלית אינה מגיעה לקומת חדרו, וכמו כן כי מדובר בחדר ללא חלונות. הצרכן עצמו מבוגר, נכה ולא מסוגל לעלות במדרגות. הצרכן פנה לחברה הישראלית בבקשה לבטל את העסקה בתוך 14 יום בהתאם לזכותו על פי חוק. לאחר אין ספור פניות של הצרכן הובטח לו שהעסקה תבוטל, בכפוף לתשלום דמי ביטול בסך 100 ₪.בסופו של דבר למרות ההבטחה הכחישה החברה וסירבה לבטל עסקה.

הצרכן פנה אלינו. אני פנית לחברה בכתב. במכתב לחברה המפעילה את אתר האינטרנט, טענתי כי יש לצרכן זכות לבטל את העיסקה, בין היתר: "מאחר ולא נמסרו לפונה תנאי העסקה, לרבות העובדה שכביכול לא ניתן לבטלה למרות שלדעתנו יש לפונה זכות ביטול עסקה. לאחר קבלת מכתבי הנ"ל, קיבל הצרכן שיחה אשר בישרה לו על ביטול העסקה.