גינת ג'מיל, רכזת רשות ההסתדרות לצרכנות במרחב רחובות והסביבה, מספרת:

צרכנית מרחובות, ביצעה מס׳ עסקאות ב"עסקה טובה".  הלקוחה פנתה אליהם בבקשה בטל חלק מהעסקאות, אך נענתה בשלילה.

בנסיבות העניין, הצרכנית לא התייאשה ופנתה אלינו. אני פניתי לחברת ״עסקה טובה״ במכתב וביקשתי להסכים לביטול העסקאות שנעשה בתוך 14 הימים ממועד קבלת המוצרים. ואכן, בעקבות פנייתי, ביטלה החברה את העסקאות אלו, והחזירה ללקוחה את מלוא הסכום – וללא דמי ביטול.