צרכנית נרשמה לקורס ללימודי אנגלית, ושילמה 6000 ₪ ב 6 תשלומים. נציגת המכירות הזדרזה לשבץ את הלקוחה לשיעור הדרכה שאליו ניגשים לפני תחילת הקורס.

לאחר כ- 4 ימים, אכן התחילה הלקוחה בשיעור ההדרכה. כעבור שעתיים התברר כי אינה מבינה את החומר באופן שבו הוא נלמד, והגיעה למסקנה כי הקורס אינו מתאים לה. נציגת המכירות ניסתה לשכנע אותה להישאר, אך הלקוחה סירבה והגיעה למחרת וביקשה לבטל את העסקה. בית הספר סרב בטענה שמועד הודעת הביטול חלף שכן הקורס החל כבר.

פניתי בכתב לבית הספר כמה פעמים, ללא הועיל. בהתייעצות עם היועצים המשפטיים של הרשות התברר כי אין זה מקרה ראשון, וכבר בתי המשפט התייחסו למקרים בהם בית הספר הזדרז להעביר שיעור הדרכה, ולאחר מכן העלה טענות כי הביטול לא נעשה במועדים שנקבעו בחוק.

עורכי הדין של הרשות יצרו קשר עם היועצת המשפטית של בית הספר ללימודי האנגלית, ולאחר משא ומתן ממושך הסכימה החברה לבטל את העסקה בניכוי דמי ביטול כפי שהוסכם עם הלקוחה לשביעות רצונה.