מאיה כהן, רכזת רשות ההסתדרות לצרכנות במרחב כנרת, מספרת: 

צרכן רכש נרכשה טלוויזיה 60 אינץ' מחנות טרקלין חשמל בטבריה בסך 8,490 ₪. לאחר כשבוע מיום ההזמנה והתשלום, הגיעה הטלויזיה והורכבה על ידי טכנאי החברה בבית הלקוח.                        

לאחר כשבועיים החלו בעיות עם הטלוויזיה. אין תמונה והמסך שחור. הצרכן פנה למנהל החנות, והוחלט כי יישלח טכנאי בשנית לבית הצרכן. כעבור שבוע הגיע הטכנאי ותיקן את הבעיה. לאחר כחודש שוב הופיעו אותן הבעיות. שוב פנה הצרכן לטרקלין חשמל, וביקש להחליף את הטלויזיה. בחנות סירבו לבקשתו, ושוב הוזמן טכנאי. הטכנאי החליט שצריך להחליף את הממיר של הוט.

טכנאי הוט הוזמן ע״י הצרכן, וזה אמר שבכלל אין בעיה בכלל בממיר. לאחר עשרות פניות של הצרכן לחברת טרקלין חשמל ולחברת רטפון שהופיעה על גבי תעודת האחריות, ולאחר שהטלוויזיה נשלחה לתיקון מספר רב של פעמים ללא כל מענה ופתרון, סרב הצרכן לקחת את המכשיר מתיקון, ודרש לקבל טלוויזיה חדשה. משסורבה, הצרכן פנה אלינו.

לאחר קבלת הפניה, נשלח מכתב לחברת טרקלין חשמל ולחברת רטפון שלא נענה. מכתב תזכורת נוסף נשלח לאחר שבועיים. לאחר מכתב התזכורת התקבלה תשובה מחברת רטפון לפיה אם מכשיר הטלוויזיה לא יילקח מהתיקון תוך 14 ימים, מה שיקרה למכשיר יהיה באחריות הצרכן.

בנסיבות העניין סייענו לצרכן להגיש תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות. השופט האמין לצרכן כי נגרמו לו טרטורים ועוגמת נפש בגינם הוא זכאי לפיצוי. בית המשפט הטיל את האחריות על חברת רטפון וקבע כי הפרה את התחייבותה על פי תעודת האחריות. השופט החליט כי חברת טרקלין חשמל וחברת רטפון ישלמו לתובע את מלוא מחיר הטלויזיה בסך של 8,490 ₪, בנוסף, פסק לטובת צרכן פיצוי כספי בסך 2000 ₪, ובנוסף, פסק לטובת הצרכן הוצאות משפט בסך של 750 ₪.