אפרת שחר, רכזת רשות ההסתדרות לצרכנות במרחב השרון, מספרת:

צרכנית הזמינה באחד מאתרי הקניות באינטרנט מחבת לפנקייק בעלות של 100 ש"ח. עוד באותו היום התקשרו אליה מהחברה, הודיעו לה כי זכתה במתנה, והיא נתבקשה למסור את פרטי כרטיס האשראי.  אלא, שהצרכנית הופתעה לגלות שחוייבה בסכום כולל של 2188 ₪ בכרטיס האשראי. עוד באותו היום הגב' הודיעה לחב' על רצונה  בביטול העסקה, אך למרות הודעתה על  ביטול העסקה החברה המשיכה לחייב את כרטיס האשראי של הצרכנית.

הצרכנית פנתה אלי. פניתי למוקד של החברה, ובתום השיחה סוכם כי הצרכנית תקבל את מלוא הזיכוי המגיע לה לכרטיס האשראי.