עו"ד שי בסון, רכז רשות ההסתדרות לצרכנות במרחב חולון-בת ים, מספר:

צרכנית  רכשה עגלת תאומים ברשת ״מוצצים״ יחד עם אחריות לשנתיים. בזמן השימוש בעגלה, כשהילדים היו בתוכה, העגלה התקפלה לפתע וגרמה לנפילתם של התינוקות ארצה.

הצרכנית מסרה את העגלה לתיקון, שם נאמר לה כי חלק מכני מסוים גרם לתקלה והוא הוחלף. למרות זאת, התקלה חזרה, ושוב נפלו הילדים מהעגלה בשימוש רגיל. גם תיקון נוסף לא עזר לפתור את הבעיה. בפעם השלישית שביקשה להכניס את העגלה לתיקון במסגרת האחריות, נאמר לה שעליה לשלם 800 ₪, עלות חלק חדש.

הצרכנית פנתה אלינו. פניתי בכתב לחברה באמצעות שירות הלקוחות. לאחר התכתבות ענפה וממושכת בדואר אלקטרוני, ושיחות טלפוניות בעל פה, הוחלפה העגלה התקולה בעגלה חדשה לשביעות רצונה של הצרכנית.